Ziemia Chrzanowska

Niedziela, 27 lutego 2011 · Komentarze(3)
Kategoria Grupa, Szosa
Dziś mój kuzyn Marek postanowił rozpocząć swój sezon. Zaproponował mi żebym troche z nim pokręcił, więc wybraliśmy się za Chrzanów. Dobrze dla mnie bo chwilowo mam już dosyć Trzebini i Bukowna. Wczoraj wieczorem spojrzałem na mape i wyznaczyłem sobie w tych okolicach kilka nie znanych mi podjazdów do sprawdzenia. Pierwszy zaatakowaliśmy już w Zagórzu czarnym szlakiem do Pogorzyc. Podjazd nie jest jakiś mega długi ale jest konkretny, jeden z lepszych w tych okolicach. Potem pocisneliśmy do Regulic, żeby tam podjechać drogą koło przedszkola na Grzmiączke. Dużo razy wyjeżdzałem na tą góre czarnym szlakiem w terenie, jednak wersja asfaltowa jest dużo dłuższa i do tego im bliżej szczytu, tym robi się coraz bardziej stromo. Ten podjazd zaliczam jako najlepszy dzisiejszego dnia! Ze wzgledu na warunki Marek podchodził już tam z buta. Jestem ciekaw czy ja bede go wstanie podjechać na kolarce. Na koniec trasy wyjechaliśmy z Regulic do Kamionki Małej. Ten podjazd znam już bardzo dobrze, lubie tamtędy jeździć i Markowi też sie podobało. Grzbietem góry koło kapliczki pojechaliśmy już do Plazy a stamtąd przez Chrzanów i Balin do domu. Czyli Marek do Byczyny a ja do Szczakowej. Wieczorem dla zainteresowanych wrzuce traka gps z wysokościami.