Paryż - Filipowice - Karniowice

Czwartek, 10 lutego 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Solo, Szosa
Dziś wstałem po 7:00 żeby iść na rower, jednak na termometrze było -4. Więc poczekałem sobie aż zrobiło się chociaż 0 stopni, i tak o 10:00 wyszedłem popedałować. Moim celem dziś był góra w miejscowości Paryż. Na początku standardowo przez Ciężkowice-Jeziorki-Balin-Trzebinie do Myślachowic. Następnie drogą w kierunku Olkusza ale po kilku km, na ostrym zakręcie odbiłem w prawo i znowu w prawo w kierunku Paryża. Tam chwila odpoczynku i zjazd przez Filipowice i Wole Filipowską do drogi Kraków-Chrzanów. Tak długo jedzie się tam z góry że aż troche zmarzłem. Główną pojechałem w kierunku Chrzanowa, żeby po kilku km odbić znów w prawo na Karniowice. Z Karniowic fajną drogą dostałem się do Myślachowic które przejechałem na wprost w kierunku Elektrowni Siersza. Stamtąd już dobrze przeze mnie znaną drogą przez Czyżówke i obok Diablej Góry pomknąłem na Bukowno. Długa prosta, i tak znalazłem się w domu. Trasa fajna, pogoda fajna, wiec wycieczke zaliczam do udanych:)