Powrót

Sobota, 30 lipca 2011 · Komentarze(6)
Kategoria GPS, Solo, Szosa
Dziś po długiej przerwie spowodowanej wczasami wsiadłem na rower. Miałem plan objechać moje dwie pętelki pod szose czyli Euroterminal oraz Siersze. Na początku jechało się spoko, ponieważ świeżość nóg pozwoliła cisnąć. Potem było już tylko gorzej, moja forma nie wróciła ze mną z wczasów, musiałem się nieźle namachać żeby dojechać do domu, a średnia i tak słaba a nogi zmasakrowane:)

ze stromizna racja, bo w gorach liczy sie kondycja i TECHNIKA

ale reszta posta to nieprawda, co do sily miesni nie masz racji... wez sobie biblie kolarstwa i poczytaj, 4 dni bez treningu juz mozna zauwazyc spadek sily (co innego jak masz byle jaka kondycje), zaleznosc jest prosta im lepsza kondycja tym szybciej spada (a nie tak jak ty pisales), bo jest to wieksze odchylenie od normy; poza tym przeczytaj sobie co to znaczy wydolnosc w kolarstwie, ona jest bezposrednio zwiazana z masa miesniowa, a ty sugerujesz ze to dwie rozne rzeczy (wydolnosc i miesnie)...

slawek 10:47 piątek, 5 sierpnia 2011

No na szosie ważniejsza jest wydolność i ta ucieka szybko to fakt. Mięśnie już nie tak szybko tracą silę. No z tym że w górach, a na szosie inaczej to wygląda. No niestety czasami bez pchania się nie obejdzie nawet najlepsza forma ci skrzydeł nie doda i pewnej stromizny już nie podjedziesz. ;)

nemo 20:02 wtorek, 2 sierpnia 2011

@nemo: lol, zalezy jaka masz ta forme
jak byle jaka to nie ucieka, jak wyzsza to 2-3 dni bez jazdy i juz czuje sie roznice, tylko zeby o tym wiedziec to pierwsze trzeba miec ta wyzsza forme i albo 250km po asfalcie zaliczac albo trasy o przewyzszeniu 2kkm na 45km bez podprowadzania pod gorki;)

slawek 20:04 niedziela, 31 lipca 2011

Wniosek?-wczasy szkodzą:)

funio 19:26 niedziela, 31 lipca 2011

Forma tak szybko nie ucieka, tym bardziej że ty dużo jeździsz. Ze dwa wypady i nogi będą jak przed wyjazdem. Czasami taki odpoczynek też dobrze robi. ;)

nemo 11:27 niedziela, 31 lipca 2011

Dobrze jest :)

Janusz507 17:46 sobota, 30 lipca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yluzl